Karamelová buchta s jablky


Už dlouho jsem pokoukávala po silken tofu. Po celé sféře vegan komunity jsem neustále vídala nejrůznější dobroty vykouzlené z této potraviny. A naprosto chápu, proč jsou, hlavně američani, z tofu tolik unešeni. Je to taková náhrada našeho tvarohu, nebo krémového sýru, tudíž se dá kreativně tvořit jen co hrdlo ráčí.
V zimně si ráda užívám jablek. Denně mám na talíři alespoň jedno. Jsou v sézoně, tudíž jsou plné vitamnínů a minerálů, dodají energii, jsou šťavnaté, dokážou zasytit a svoji sladkostí i uspokojit mlsný jazýček.
Ovšem pokud je spojíme s výborným krémem s nádechem karamelu a korpusem z fazolí, dostane se před nás něco, u čeho si budeme přát, aby nikdy nedošlo.

Korpus
300g uvařených červených fazolí 
60g mouky špaldové 
1 malý banán
1 hrnek vody
2 prášky do pečiva
2 PL kakaa

Karamelový krém
1 alpro karamelový pudink
2 x silken tofu
1 natural tofu
2 x malý banán
sladidlo dle libosti

+ 
4 jablka

Jelikož mám fazole uvařené, ale skladuji je v mrazáku, dala jsem je do mikrovlnky rozmrazit. Samozřejmě je můžete vyndat z mrazáku a o pár hodin dříve nebo použít fazole z plechovky. V mixéru si rozmixuji banán s vodou na takové "mléko". Přidám fazole, prášek do pečiva a kakao a mixuji. Nakonec přidáme mouku a trošku vody. 
Těsto přendáme do pekáčku vyloženého pečícím papírem a dáme do trouby na 200°C, dokud nepřipravíme krém a jablíčka,
Krém je jednoduchý jako facka, Vše v mixéru umixujeme a přelejeme na korpus. Dále naskládáme oloupaná a nastrouhaná/nakrájená jablíčka a pečeme aslespoň půl hoďky na 200°C.