Hruškový koláček 🍐




ZÁKLAD
1 hrnek vloček já použila jáhlové
(cca 80g)
2 odměrky čokoládového proteinu
(60g)
3 hrnky vody
1 vejce
1 ČL kakaa
1 ČL skořice
1 ČL prášku do pečiva
3/4 kelímku cottage ligh


KRÉM
1 a 1/4 kelímku cottage light
2 hrušky
sladidlo dle chuti (zerro kapky, med, sirup,...)
já popužila vanilkové flavdrops

+ 1 hruška
skočice na ozdobu



Těsto je velice primitvní na přípravu.
1. Vločky jsem si umlela na mouku, smíchala se všemi sypkými ingrediencemi, promíchala pořádně s vodou a vejcem a nakonec jsem do těsta zamíchala cottage.
2. Rozkrájenou hruškou jsem poskládala těsto které jsem přelila do silikonové formy.
3. Nakonec jsem přelila krémem, jež jsem vytvořila rozmixováním dvou zralých hrušek a pár kapek flavdrops.
4. Dala jsem péct na 180°C na hodinku.

5. Po vychladnutí jsem přes síto posypala skořicí a přes noc dala uležet do lednice. Před podáváním jsem dozdobila plátky hruštičky.


       Celý koláč:                                            1/6 koláčku
        1233 kcal                                                205kcal
          106g B                                                    18g B
            26g T                                                       4gT
          140g S                                                    23g S
            18g V                                                      3g V