Podzimní ovocný koláček


Podzim si žádá něco dobrého na zub. Je přeci třeba nabalit tuky na zimu :)
S tímto koláčkem to však nepůjde tak snadno. Samotných tuků je zde minimum, vytváří tak prostor pro dozdobením nějakým ořechovým máslíčkem (takové mandlové k tomu půjde naprosto dokonale, ale ono buďme upřímní, s žádným nesáhnete vedle). Je plný bílkovin, kvalitních sacharidů a vláknina tvoří také nedílnou součást. Ideální ke snídani, obědu, svačině nebo klidně večeři. Na něj je čas kdykoli. Skvěle zasytí a uspokojí chutě na sladké.
Je jednoduše boží.


Korpus
Hrnek vloček
10g kakaa
1čl skořice
1/3 lžička muškátového oříšku
1 PL (15g) maca (nemusí být)
1/3 čl kurkumy
2 vyšlehané bílky do sněhu
2 hrnky vody
Sladidlo dle chuti
(čokoládový protein, sirup, flavdrops,…)
(já použila čokoládové flavdrops)

Pudink:
25g bramborového škobu
(klidně by stačilo 15g)
50g vanilkového proteinu
Vanilkové flavdrops
2 hrnky tekutiny 

1 hruška/ jablko

Tvarohová vrstva: 
2 hrušky / jablíčka
Tvaroh nízkotučný

Sladidlo
(já použila vanilkové flavdrops)


Nejprve jsem si klasicky namlela vločky na mouku, smíchala s kořením a zalila vodou. Těsto jsem nechala nacucat, když bylo moc tuhé, přilila jsem ještě trochu vody, tak postupujte dle valstního uvážění, nemělo by být jako kámen, ani řídké. Nakonec jsem do něho opatrně zašlehala vyšlehané bílky do sněhu se sladidlem a špetkou soli.

Dalším krokem byl pudink. Zde opravdu stačí méně škrobu, jelikož mě se pudink uvařil do pár minutek a tuhl hrozně rychle. Takže buď více vody, nebo méně škrobu. Do hrnce jsem nalila 1/2 tekutiny, tu druhou jsem smíchala s proteinem a škrobem a nalila do hrnce, kde se voda vařila. Nakonec jsem osladila.

Hrušku jsem pokrájela na měsíčky a poskládala na korpus, poté jsem navrstvila pudinkem a tvarohovým krémem, jež mi vznikl rozmixováním ovoce, tvarohu a vanilkových flavdrops. 

Posledním krokem bylo zdobení, tady jsem zvolila půlku nakrájené hruštičky.

Doporučuji zvolit vyšší formu, já to trochu neodhadla a krém se mi přelil -> tím se připekl k formě a ve finále jsem musela po upečení trochu odkrájet, aby to nějak vypadalo.

Pekla jsem 70 minut na 170°C. Poté jsem nechala v troubě do vychladnutí a přes noc nechala uležet v lednici.

Počítáno s 25g škrobu, macou a veškerým kořením :) 
 Celý koláč:                                    1/6
1414 Kcal                                    236 kcal
123g B                                           20.5g B
189g S                                             35g S
16g T                                              2.5g T
27g V                                             4.5g V